Poniżej znajdziecie Państwo najpopularniejsze pytania, jakie stawiają nam klienci oraz odpowiedzi na nie. Jeśli odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania nie znajdują się poniżej, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci z chęcią rozwieją wszelkie Państwa wątpliwości.
Procedura składania zamówienia jest nastepująca
Klient przesyła wypełniony formularz zlecenia lub e-mail na adres info@fatix.pl określający przedmiot zlecenia, załączając do wiadomości pliki podlegające przekładowi. Klient określić powinien:
Dzień, w którym zamówienie zostało złożone, nie wlicza się do czasu realizacji samego tłumaczenia (chyba, że ustalono inaczej z pracownikiem Biura Tłumaczeń FATIX).
W Biurze Tłumaczeń FATIX w pełni zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nasi klienci mają różne potrzeby względem tempa pracy nad tłumaczeniem.
W związku z tym, poniżej przedstawiamy tryby tłumaczenia, tempo prac w każdym z nich oraz warunki cenowe dla każdej z opcji:
Koszt tłumaczenia jest wypadkową kilku czynników:
Stawki zaczynają się już na poziomie 30,00 zł.
Dzięki wieloletniej współpracy z doświadczonymi tłumaczami oraz dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do zarządzania projektami, zespół Biura Tłumaczeń FATIX jest w stanie zrealizować tego typu zlecenia, nawet przy tak krótkich terminach wykonania.
Klient powinien jednak mieć świadomość, iż w przypadku tak pilnych tłumaczeń oraz, w szczególności, w przypadku wykorzystania trybu ekspresowego tłumaczenia, w samych gotowych tłumaczeniach mogą wystąpić pewne błędy. Jakkolwiek zawsze dokładamy wszelkich starań, by jakość przekładu była najwyższa, tak w przypadku tak wysokiego tempa prac nie jest możliwe zapewnienie wnikliwej weryfikacji jakości przekładu oraz ujednolicenie słownictwa w całym dokumencie.
Błędy powstałe w wyniku tłumaczenia w trybie ekspresowym nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń.
Wahasz się? Zadzwoń, rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
tel. +48 (022) 101 77 71 / info@fatix.pl